نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پرتره «مسی» در کنار تابلوی «رونالدو» با هنرمندی آدیـــداس!

پرتره «مسی» در کنار تابلوی «رونالدو» با هنرمندی آدیـــداس!

 

برخی از رسانه‌ای‌های اسپانیایی و به‌طبع آنها شماری از رسانه‌های ایتالیا از ورود کمپانی آدیداس به ماجرای انتخاب تیم بعدی لیونل مسی ستاره جدایی‌طلب بارسلونا و تلاش‌های این شرکت بزرگ آلمانی برای حمایت مالی از وقوع انتقال بزرگ او به یوونتوس و تشکیل زوج رویایی رونالدو - مسی خبر داده‌اند.

 

شنیده‌های غیر رسمی از آن خبر می‌‎هد که برخی از اعضای هیأت مدیره آدیداس اعتقاد دارند پشتیبانی یک حامی مالی قدرتمند می‌تواند این عملیات غیرممکن را ممکن سازد.

 

طرح تحقق ایده «مسی رونالدو» به فاصله 24 ساعت از انتشار خبر ارائه درخواست خروج ستاره آرژانتینی از بارسا توسط تیمی چند نفره در بخش «پیگیری فوری آدیداس» در حال امکان‌سنجی است و نتایج در کوتاه‌ترین زمان ممکن در جلسه هیأت‌مدیره این کمپانی برای اعضاء ارائه خواهد شد تا تصمیم نهایی از سوی آنها اتخاذ شود.

با اینکه ایگور لانداو و هربرت هاینر (رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل اجرایی آدیداس) به دقت و سرعت در حال بررسی تضمین‌های مالی و سودآوری اسپانسری این ترانسفر و سودی که می‌تواند تحت لوای این برند برای آنها به‌دست بیاورند هستند، خبرهای تأیید نشده ریسک ورود به این پروسه کم‌نظیر توسط آدیداس را با توجه تمایل اندک باشگاه یوونتوس نسبت به انجام این انتقال چندان امیدوارکننده ارزیابی نمی‌کنند.

 

پیشنهادات و تضمین‌های آدیداس به عنوان یکی از اصلی‌ترین اسپانسرهای بیانکونری می‌تواند بارقه‌هایی از امید را دست‌کم تا نتیجه‌گیری نهایی این کمپانی و البته مسی و بارسلونا زنده نگه دارد. در این بین تلاش‌های پاری‌سن‌ژرمن، اینتر و من‌سیتی می‌تواند زودتر از تصمیم نهایی هیأت مدیره آدیداس تیم بعدی لیونل مسی را مشخص کند.

 

لیونل مسی یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان دنیای فوتبال است که با کمپانی آدیداس همکاری می‌کند. این شرکت 96 ساله تا سال 1997، کفش‌های این ستاره آرژانتینی را با نام او در بازار عرضه می‌کرد. این روند در سال 2018 با تغییرنام این کفش‌ها به nemeziz وارد دوره‌ای جدید از همکاری میان این بازیکن و آدیداس شده است.

  

 

همزمان با دهان به دهان چرخیدن شایعه انتقال مسی به یووه با حمایت آدیداس برخی از کاربران اینترنتی یووه در ایتالیا نسبت به این انتقال واکنش‌های جالبی از خود نشان داده‌اند که خواندن برخی از آنها جالب‌توجه و خالی از لطف نیست:

 

aquitosrubin

این صرفاً یک استراتژی برای حل و فصل اختلافات داخلی بود و او نهایتاً در بارسا خواهد ماند. اگر هم روزی هوای رفتن به سرش بیافتد آن تیم سیتی است نه یوونتوس.

yfittipaldi

اگر پای حمایت و مداخله یک یا چند اسپانسر قوی در میان باشد و مسی نیز موفق به فسخ قرارداد و انتقال به عنوان بازیکن آزاد شود، چرا که نه؟! بزرگ‌ترین مشکل بارسا این است که به راحتی اجازه نخواهد داد بهترین بازیکن یک دهه گذشته‌اش این تیم را ترک کند. اما به نظر شما آیا او در پیراهن تیمی به جز بارسا نیز می‌تواند همان مسی همیشگی باشد؟! (تیم ملی آرژانتین را به یاد بیاورید)

Uerrich

یووه نه به مسی نیاز دارد و نه کاوانی. رونالدو در تیم به یک کریم بنزما، اولیویه ژیرو و یا رملو لوکاکو در کنار خود نیاز دارد نه رقیبی که سر زدن ضربان ایستگاهی و پنالتی با او درگیر شود.

Frankuz

مسخره‌ترین چیز در مورد این خبر غیر واقعی بودن آن نیست بلکه هوادارانی هستند که هنوز این رویا محقق یا تأیید نشده «نه» از زبان‌شان نمی‌افتد و می‌‎گویند دیبالا برایمان کافی است. انگار فینال برلین و کاردیف و ناکامی چند هفته پیش مقابل لیون در لیگ قهرمانان اروپا را فراموش کرده‌اند. (حالا از سوپرکوپا ایتالیا و کوپا ایتالیا مقابل لاتزیو و ناپولی بگذریم.) دوست دارم چهره آنها وقتی مسی به اینتر پیوست و دست یووه از همان قهرمانی در سری آ نیز کوتاه شد را ببینم و از آنها بپرسم هنوز هم به آن «نه» روز نخست پایبندید؟

Carmelolarosa

بله این انتقال می‌تواند اتفاق بیافتد.

gu.ido

با فروش سباستین وتل (راننده آلمانی فرمول یکِ تیم فراری) می‌توانیم حقوق مسی در یووه را پرداخت کنیم.

daido

غیر ممکن

Cocojuve

با معاوضه مسی و دیبالا می‌توانیم شاهد پرتره رویایی رونالدو و مسی با لباس یوونتوس باشیم.

Matteomoliterni

ترجیح می‌دهم لوئیز سوارز را در کنار رونالدو ببینم.

danielciancio

احتمال وقوع این اتفاق را تنها 50% می‌دانم!

d__b_7

انتشار این خبر فقط برای تحرک سهام در بورس است. بیایید به جای وقت تلف کردن با این شایعات به فکر تقویت تیم و پست‌هایی باشیم که در فصل گذشته جزء نقاط ضعف ما بودند و از آن صدمات فراوانی دیدیم.

black_whiteforever

به وجود بابانوئل ایمان داشته باشید!

sumatra0q8

بـــله

g.b1977

خارق‌العاده خواهد بود اما بعید می‌دانم عملی باشد؛ مسی قبلاً به اینتر قول داده است.

corti726

عجب دیدگاه‌های متناقضی! یک سری از هواداران به فتح لیگ قهرمانان و رویای رسیدن به آن با رونالدو و همراهی مسی فکر می‌کنند اما در باشگاه، مدیریت در حال برنامه‌ریزی برای جذب لوکاتلی است.

tonylorus83

من که زیاد به این شایعه باور ندارد اما هیچ‌وقت نمی‌توان با قاطعیت گفت بله یا نه؛ بهتر است بگوییم شاید.

jp_gioia

شماره 10 یووه برای دیبالا است و کسی نمی‌تواند آن را از جواهر بگیرد.

Claudioeminenti

شگفت‌انگیز تر از زوج رونالدو، مسی، دیبالا می‌توان تصور کرد؟!

lucarelli1

149 بار نــــــــــــه!!!

Fedepit

با مسی و رونالدو یوونتوس پیش از شروع بازی مقابل هر تیمی 80% شانس برنده شدن خواهد داشت.

carmelo1971

پول آدیداس کجا بود؟! این خبر سراسر دروغ است.

bruno.perrucci

شایـــد

lucanardini1084

مسی به اینتر خواهد رفت.

Mauriziorobbio

راه مسی به منچستر سیتی ختم خواهد شد. او دوست دارد دوباره با گواردیولا همکاری کند. قرار و مدارها از ماه‌ها قبل گذاشته شده و این تصمیم یک‌شبه گرفته نشده است. سیتیزن‌ها فقط منتظر تصمیم نهایی مسی بودند که با اعلام رسمی او این اتفاق افتاد. بقیه چیزها بازی‌ها و عوامفریبی رسانه‌‌ها است.

costamassimo80

به جای این شایعات به فکر جذب یک هافبک باشید تا در دیدارهای حساس و بزرگ فصل بعد ریشخند طرفداران تیم‌های دیگر نشویم.

pr1972blu

شاید با مجموعه‌ای از حمایت‌ها و اسپانسرها این انتقال پتانسیل عملی شدن داشته باشد اما واقعیت این است که مسی هرگز به یوونتوس نمی‌رسد.

ultramaik87

به اندازه کافی با آمدن رونالدو خودمان را خراب کردیم و همچنان مشغول تاوان دادن و عواقب تصمیم احساسی جذب او به یووه هستیم. دیگر بس است. نباید با انتقال‌های اینچنین خودمان را بیشتر از پیش غرق کنیم.

diegony99

بهترین زمان و شیوه برای ورشکسته کردن یوونتوس.

Mirralucayahooit

نا ممکــــــن!

eternorespiro00

برای جذب یک هافبک مناسب پول نداریم چه برسد به مسی!

larrygilder75

کلاً علاقه‌ای به آمدن مسی به یوونتوس ندارم، به جای آن ترجیح می‌دهم در اروپا بتوانیم بایرن مونیخ را شکست دهیم.

iambarbarafam_77

فکر نمی‌کنم او به یووه بیاید؛ او به یک باشگاه انگلیسی خواهد پیوست.

carlo_annalaura

دست‌مان به مسی نخواهد رسید.

paolo.albano.921

خیلی خب، اگر می‌خواهیم خودمان را خراب کنیم این بهترین تصمیم و کوتاه‌ترین راه است.

try_to_open_your_eyes

بیایید این ترفندها و بازی‌ها را به جای خودمان برای رقبایمان (نراتزوری و روسونری) انجام دهیم.

riccardo_smith

ما باید با واقعیت‌ها زندگی کنیم. یووه امسال پول زیادی برای خرج کردن در نقل و انتقالات نخواهد داشت و این خبر یک شایعه‌ رسانه‌ای بیش نیست.

alexgrandi19832020

انقدر به تاتو کردن (...) علاقه نداشته باشید، به جاهای دیگه فکر کنید.

kerkent83

فکر نمی‌کنم.

Robrulla‌

آن وقت چطوری هزینه‌های او را پرداخت می‌کنیم؟


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: